.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسن یزدانی در لیگ روی تشک می‌رود
حسن یزدانی ستاره کشتی آزاد ایران و جهان در لیگ برتر کشتی ایران روی تشک می‌رود.

به گزارش شمال نیوز، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک برای حضور در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد با تیم فولادین ذوب آمل به توافق رسید.

امید حسن پور روابط عمومی تیم فولادین ذوب آمل با تایید پیوستن حسن یزدانی به این تیم، گفت: حسن یزدانی پیش از مسابقات جهانی نروژ به عضویت تیم فولادین ذوب آمل درآمده بود.

او افزود: قرارداد حسن یزدانی با فولادین ذوب آمل فردا ثبت نهایی می‌شود.

یزدانی در المپیک ۲۰۱۶ در ۷۴ کیلوگرم به نشان طلا و در المپیک ۲۰۲۰ در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

او دارندهٔ سه نشان طلای قهرمانی جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم است و از دیگر دستاورد‌های وی می‌توان به کسب یک نشان نقره و یک برنز قهرمانی جهان، دو عنوان قهرمانی آسیا، کسب طلای بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۸، سه عنوان قهرمانی پیاپی جام جهانی با تیم ملی ایران و همچنین کسب جایزهٔ بهترین کشتی‌گیر مرد جهان در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد ۱۸ آذر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد و تیم فولادین ذوب در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم شرکت داروسازی سهند ارس خواهد رفت.

رقیب روس حسن یزدانی هم روی تشک می‌رود

آرتور نایفونوف کشتی‌گیر دارنده مدال برنز المپیک و جهان و رقیب حسن یزدانی به عضویت تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس درآمد و قرارداد خود را در سازمان لیگ ثبت کرد.

تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس با هدایت علیرضا رضایی نایب‌قهرمان المپیک در لیگ برتر حضور دارد و با تیم فولادین ذوب که حسن یزدانی را به خدمت گرفته است دیدار خواهد کرد.

حسن یزدانی اگرچه دو بار نایفونوف روس را در نیمه نهایی المپیک و نیمه نهایی جهانی شکست داده بود، اما جدال نفر اول و سوم جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم لیگ برتر کشتی آزاد ایران حساس‌تر از هر دیداری خواهد بود.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.068 seconds.